Saturday, April 11, 2009

Graco MetroLite Travel System in Wesley



I PURCHASES METROLITE TRAVEL SYSTEM - ISBELLA IN 8/08, NOT SATIFISY WITH THE CARSEAT. MY DAUGHTER IS KNOW 4 MONTHS AND WEIGHS 16 LBS, THE STRIPS ARE HARD TO ADJUST AND THE RED LEVER IN THE BACK WILL NOT LET YOU ADJUST THE STRIPS WHEN YOUR BABY IS IN THE SEAT. WE HAVE THE STRIPS PULLED TO THE MAX AND STILL IS TO TIGHT FOR MY 4 MONTH OLD DAUGHTER. IT IS NOT THE THE 3 POINT HARNESS WHERE YOU CAN ADJUST THE STRIPS ONE AT A TIME. PLEASE LOOK INTO IT BEFORE YOU PURCHASE, NOT SATIFISIED, WISH I COULD RETURN FOR BETTER. CUTE AND PRETTY BUT NOT SATIFISIED WITH PRODUCT. Buy Graco MetroLite Travel System in Wesley!

0 comments on "Graco MetroLite Travel System in Wesley"

Post a Comment

 

Graco Quattro Tour Travel System Reviews Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez